سئو سایت تعمیرگاه خودرو

بسیاری از صاحبان تعمیرگاه کسب و کار خود را به صورت تبلیغات محیطی پیش می برند، این تبلیغات علاوه بر هزینه بسیار سنگین، بازخورد و فیدبک مناسبی نداشته و نگرش صاحبان تعمیرگاه خودرو را تامین نمی سازد. اینجاست که شما با شرکت سئو به همراه سئو سایت تعمیرگاه خودرو می توانید بیشتر از هر تبلیغاتی دیده شوید و مشتریان خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه توضیح دهیم چرا سئو سایت تعمیرگاه خودرو شما می توانید بیشتر دیده شوید.

تفاوت تبلیغات محیطی و سئو برای سایت تعمیرگاه خودرو

تبلیغات محیطی مانند بیلبورد به دلیل انتشار در مکان نامتمرکز، مشریان زیادی را برای شما جذب نمی کند زیرا این بیلبوردها در مکانی قامت می شوند که نیاز همه افرادی که آن را مشاهده می کنند نیست، به همین دلیل آمار نشان داده تنها 2 درصد از افرادی که تبلیغات محیطی را مشاهده می کنند به صاحب کسب و کار رجوع می کنند. در صورتی که افرادی که عبارت (تعمیرگاه خودرو) یا (تعمیرگاه اتومبیل) را در گوگل سرچ می کنند بالای 95 درصد نیاز به یک تعمیرگاه دارند. با این شرایط شانس شما برای دیده شدن و پاسخ گرفتن از سئو بیشتر می شود.

میزان سرچ ماهیانه برای سایت تعمیرگاه خودرو

طبق آمار موثق ابزار KwFinder ماهیانه 27.200 کاربر عبارت (تعمیرگاه خودرو) را در گوگل سرچ می کنند. و جالب است بدانید ماهیانه 800 کاربر نیز عبارت (تعمیرگاه اتومبیل) را در گوگل سرچ می کنند. (آمار بدست آمده در ابزار KwFinder ضرب در 8 می شود تا میزان سرچ واقعی مشخص شود)

بدیهی است افرادی که این عبارت را در گوگل سرچ می کنند، به دنبال تعمیرگاهی برای تعمیرات خودرو خود هستند. این شرایط شانس شما را برای دیده شدن هدفمند افزایش می دهد. اما طراحی سایت به تنهایی کافی نیست!

دیده شدن با سئوی سایت

سئو چگونه به دیدن شدن سایت تعمیرگاه خودرو کمک می کند؟

رازهای خود را صفحه 2 گوگل نگه دارید. این جمله به تنهایی مشخص می کند تعداد اندکی از کاربران به صفحه 2 گوگل مراجعه می کنند و اغلب کاربران در صفحه اول گوگل به دنبال برطرف کردن نیاز خود هستند.

خدمات سئو سایت به صاحبان کسب و کار کمک می کند سایت خود را به صفحه اول گوگل و حتی رتبه 1 برسانند تا به محض سرچ کاربر در رتبه 1 دیده شوند. بالغ بر 34 %کاربران بعد از سرچ در گوگل بر روی رتبه اول نتایج کلیک می کنند.
اکنون با توجه به شرایط ذکر شده یک مثال برایتان میزنیم؛ تصور کنید شما با کلمه تعمیرگاه خودرو در رتبه 1 گوگل قرار دارید، با توجه به میزان سرچ 27.200 و آمار 34% کلیک بر روی رتبه یک، 9.248 کاربر بر روی سایت شما کلیک می کنند، آیا شما تعمیرگاهی می شناسید در ماه 9.248 مشتری داشته باشد؟

با سئو سایت تعمیرگاه کاملا امکان پذیر است شما تعداد مشتریان خود را چندین برابر افزایش دهید، به اندازه ای که وقت کافی برای رسیدگی به آن ها نداشته باشید!

برندینگ سایت تمعیرگاه خودرو

برندیگ و سئو سایت تعمیرگاه خودرو

برندینگ برگه برای شما برای نامبر وان بودن در شهر شماست. تمامی صاحبان کسب و کار می دانند برندسازی نیاز به زمان زیاد و تبلیغات سنگین دارد، سئو می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن سایت شما را به رتبه اول برساند و برند شما در عموم مطرح سازد. به طوری که هر فردی به محض بروز ایراد در خودرو خود، تعمیرگاه شما را یادآوری کند و با شما برای رزور وقت تماس بگیرد.

قیمت سئو سایت تعمیرگاه خودرو

قیمت سئو سایت تعمیرگاه خودرو با توجه به تعداد کلید واژه های مدنظر کارفرما، میزان سختی و بلند یا کوتاه بودن کلید واژه متفاوت است. شما می توانید جدول لیست قیمت سئو را در صفحه نرخ خدمات سئو ما مشاهده نمایید و برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. سئو مسترز تضمین بهترین کیفیت با کمترین قیمت را به شما می دهد.

مراحل سئو سایت تمیرگاه خودرو

مراحل سئو سایت تعمیرگاه خودرو

پس از طراحی سایت، تمامی مشکلات و ایرادات تکنیکال سایت شما طی یک ماه توسط کارشناسان سئو مسترز بطرف می شود و روند On-page سئو شروع می شود. در این مرحله، ابتدا استراتژی برای تعداد وتاپیک محتواها طراحی شده و توسط کارشناسان ما در سایت شما آپلود می شود تا نهایتا سایت شما به رتبه اول گوگل برسد.

 

ثبت سئو سایت تمیرگاه خودرو با سئو مسترز

ثبت سئو سایت تعمیرگاه خودرو در سئو مسترز

هرچه زودتر شروع کنید بهتر است! خوشبختانه به دلیل رقابت کم در حوزه تعمیرات خودرو در گوگل، وب سایت شما در زمان کوتاه تری میتواند جایگاه اول گوگل را به خود اختصاص دهد. تنها کافیست با کارشناسان سئو مسترز بهترین شرکت سئو در کرج تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان سئو مسترز بهرمند شوید.