سئو سایت فروش ساعت

در زمان حال ساعت مچی یکی از اکسسوری های مهم در استایل و تیپ هر شخصی میباشد. ساعت های مچی علاوه بر نشان دادن زمان امروزه جلوه ای از تیپ شخصیت و جزوی از وسایل و اکسسوری های اصلی در عرصه مد می باشد. معرفی یک فروشگاه یا سایت معتبر برای خرید یا فروش ساعت از جمله فاکتور های مهمی است که برای مشتریان این اکسسوری قدیمی مهم است. هدف سئو سایت فروش ساعت نیز همین است. یعنی معرفی سایتی که کاربر بتواند از ضمانت اصل بودن کالا های آن اطمینان حاصل کند و خرید ساعت خود را به مرحله نهایی برساند.

سئوی سایت فروش ساعت به برندینگ شما نیز کمک میکند و باعث میشود نسبت به رقبای خود همیشه یک پله جلوتر باشد. و این پله چیزی نیست به جز بودن در رتبه یک گوگل. در ادامه به 0 تا 100 سئو سایت های فروش ساعت اشاره میکنیم تا هر چه بیشتر نسبت به این علم اشراف پیدا کنید و به معجزه ی آن در سئو پی ببرید.

بهترین سایت فروش ساعت

بهترین سئو سایت فروش ساعت

به صورت کلی در سئو سایت فروش ساعت و یا سئو هر سایت در هر زمینه ای، برگ برنده شما که بیزینس و فعالیت شما را نسبت به رقبا متمایز میکند توجه فقط و فقط در یک چیز است، جزئیات.
بهترین خدمات سئو و در کل بهینه سازی هر وب سایتی نیازمند توجه به جزئیات آن است. گوگل در دنیای سئو عاشق دو چیز در یک وب سایت میشود:
1. توجه به جزئیات
2. آپدیت و گسترش هر روز سایت
پس اگر به دنبال بهترین شرکت سئو در تهران و یا شهر محل زندگی خود هستید توجه داشته باشید علاوه بر رزومه کاری و قدمت فعالیت آن شرکت در سئو، حتما به توجه به جزئیات و پشتیبانی و تعهد آن شرکت نیز توجه کنید.

کلمات کلیدی سایت فروشگاه ساعت

میزان سرچ خرید ساعت در سئوی سایت های فروش ساعت

مبنای علم سئو و هدف اصلی این علم بالا آمدن در رتبه های برتر این موتور جستجو با کلمات کلیدی حوزه فعالیتی آن سایت است. به عنوان مثال کلمه کلیدی خرید ساعت در سئو سایت های فروش ساعت از جمله کلماتی است که در این حوزه سرچ بسیار بالایی دارد. از جمله ابزار هایی که در علم سئو میزان سرچ کلمات کلیدی را میسنجد میتوان به دو سایت Keyword Tools و KWFinder است.

عبارت خرید ساعت، ماهیانه به طور تقریبی حدود 5760 بار در گوگل سرچ میشود. طبق برآورد های کارشناسان سئو از این میزان سرچ، حدود 20 درصد از این کاربران به سه رتبه برتر در نتایج گوگل کلیک میکنند که حدود 1152 کلیک سهم رتبه 1 گوگل میباشد. حال که میزان کلیک را فهمیدیم، سوال بسیار مهم تر این است که چند درصد از این کلیک ها به خرید از سایت منتهی میشود. باید به شما بگویم در بدترین حالت حدود 20 درصد از این میزان کلیک منجر به خرید از سایت میشود یعنی عدد اعجاب آور 230 مشتری در ماه که بسیار وسوسه کننده است. وسوسه کننده تر از این عدد این است که این آمار فقط برای یک کلمه کلیدی یعنی خرید ساعت است فکرش را بکنید ده کلمه کلیدی دارید و با هر کدام در رتبه های برتر قرار دارید پس در نتیجه این آمار را باید ضربدر 10 کرد که عدد دیوانه کننده 2300 خرید در ماه به دست می آید.

سئو سایت خرید ساعت

کلمات پر سرچ در حوزه سایت های خرید و فروش ساعت

در سئو سایت فروش ساعت کلمات بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید با کار کردن روی هر کدام از آنها رتبه های برتر آن کلمه را در گوگل از آن خود کنید. در این قسمت مهم ترین کلمات سرچ شده به همراه میزان سرچ آن ها را به شما نشان میدهیم. خرید ساعت : 5760  سرچ در ماه، خرید ساعت رولکس : 1680 سرچ در ماه، خرید ساعت کاسیو : 1120 سرچ در ماه، خرید ساعت هوشمند : 3120 سرچ در ماه، خرید ساعت مردانه : 880 سرچ در ماه، فروش ساعت : 2080 سرچ در ماه، فروشگاه ساعت : 2080 سرچ در ماه، ساعت فروشی : 3840 سرچ در ماه، ساعت دیواری : 19200 سرچ در ماه، ساعت فروشی تهران : 1680 سرچ در ماه

قیمت سئو سایت فروش ساعت

قیمت سئو سایت فروش ساعت

قیمت سئو سایت فروش ساعت و یا هر سایت دیگری در هر حوزه ای در دنیای سئو بر سه وجه استوار است:

  1. تعداد و میزان سختی کلمات کلیدی پیشنهاد شده از طرف کارفرما
  2. میزان زمان رسیدن کلمات کلیدی گوگل به رتبه مورد انتظار
  3. میزان رتبه درخواستی از طرف کارفرما

مطمئنا در هر حوزه ای که فعالیت دارید شناختن رقبا و میزان قدرتمندی آنها میتواند روی کسب و کار شما تاثیر گذار باشد و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. سختی کلمات در سئوی آن سایت دقیقا به این مسئله مربوط به عنوان مثال عبارت خرید ساعت در سئو سایت فروش ساعت مطمئنا سرچ بالاتری نسبت به اجاره جرثقیل دارد و در نتیجه میزان سایت ها و افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند بیشتر از افراد و سایت هایی است که در حوزه جرثقیل فعالیت دارند پس رقابت نیز بیشتر است. در اینجا متوجه شدیم که منظور ما دقیقا از سختی کلمه به چه معناست.

مورد دوم که مدت زمان رسیدن یک کلمه کلیدی است حاکی از آن است که چه زمانی قرار است تعیین شود که آن کلمات یا عبارات به رتبه های دلخواه برسند. معمولا در سئو مدت زمانی که طول میکشد یک کلمه به رتبه های برتر یا صفحه یک گوگل برسد بین شش ماه تا یکسال است.

مورد سوم که در رابطه با جایگاه آن کلمه کلیدی است نیز در قیمت سئو تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت رسیدن یک کلمه کلیدی به فقط صفحه اول نتایج گوگل با رسیدن همان کلمه به رتبه های 1 تا 5 گوگل متفاوت است و در قیمت تاثیر می گذارد.