سئو سایت بورسی

بورس بازاری دیجیتالی است که معمولا اوراق بهاداری مانند سهام، حق‌تقدم سهام،‌ اوراق خزانه، انواع گواهی‌های سپرده کالایی، انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و …خرید و فروش میشود می‌شود. بورس در ایران به چهار مجموعه کلی بزرگ تقسیم میشود که عبارت اند از:

  • بورس اوراق بهادار تهران
  • فرابورس ایران
  • بورس کالا
  • بورس انرژی. تمامی این موسسات تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هستند.

سایت های بورسی معمولا سایت هایی هستند که بین خریدار و فروشنده ارتباط برگزار میکنند و در اصطلاح به آنها سایت های کارگزاری میگویند. سئوی سایت های بورسی و خدمات سئو سایت برای آن دسته از کارگزاری هایی هستند که میخواهند در بازار پر تلاطم و رقابتی امروزی سود کنند.

همانطور که گفته شد رقابت در این حوزه به شدت بالا است و کارگزاری هایی که میخواهند در این حوزه فعالیت کنند کار سختی را پیش روی دارند.

مهم ترین کارگزاری های ایران

کارگزاری های مهم بورس ایران

در زمینه بورس و علی الخصوص کارگزاری، سایت های مطرح زیادی در ایران وجود دارد. از مهمترین این سایت ها میتوان به سایت های زیر اشاره کرد:

کارگزاری مفید

از مهمترین و در عین حال قدیمی ترین کارگزاری های حوزه بورس و اوراق بهادار در ایران میتوان به کارگزاری مفید اشاره کرد که از سال ۱۳۷۳ کار خود را شروع کرده است. حتی سامانه آنلاین خرید و فروش در بورس، برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ از آن این شرکت بوده است. در حال حاضر این کارگزاری دارای ۷۰۰ پرسنل، ۷ میلیون کاربر معامله گر بوده و بالغ بر ۲۸۰ هزار میلیارد ریال مبلغ را به نام خود ثبت کرده است. این کارگزاری با راه اندازی بخش آنلاین خود برای اولین بار توانست ترافیک خوبی را به سمت خود بکشد و از این حیث پیشتاز بوده است.

کارگزاری مبین سرمایه

کارگزاری مبین سرمایه در سال ۸۷ به صورت سهامی خاص تاسیس شد. بعد از یک سال به صورت شرکت‌ ثبت شده سازمان بورس و اوراق بهادار شروع به کار کرد. این در سال ۸۸ مجوز معاملات در بازار بورس کالا کسب کرد. میسن سرمایه امروزه در تمامی خوزه های بورسی فعالیت دارد و بخاطر خدمات شفاف و جامعی که عرضه میکرد جزوی از ۱۰ کارگزار برتر لوکال و آنلاین کشور شد. این را باید خاطر نشان کرد که این شرکت به مدت ۴ سال (از ۸۹ تا ۹۲) رتبه یک خدمات آنلاین بورسی در کشور شد.

کارگزاری هوشمند رابین (مدبر آسیا)

از کارگزاری های آنلاین خوب و محبوب فعال در حوزه بورس ایران میتوان به هوشمند رابین اشاره کرد. این کارگزاری از سال ۸۳ به صورت رسمی فعالیت خود را در بورس اوراق بهادار ایران شروع کرد. این کارگزاری با هدف ارائه خدمات آنلاین بورسی جدید با کلاس کاری جهانی کار خود را آغاز کرد و در زمینه مشتری مداری زبانزد مشتریان و اهالی بورس ایران است. این کارگزاری یکی از آسان ترین سامانه های بورسی ایران را دارا است.

سئوی سایت فروشگاه ساعت

آمار سرچ سئو سایت بورسی در ایران در سال ۱۴۰۲

طبق آخرین آمار از سئوی سایت های بورسی و کارگزاری از ابزار KeywordTools میزان Search Volume اینگونه سایت ها عدد بسیار شگفت انگیز 1000 را نشان میدهد که با ضرب این عدد در عدد 8 (محاسبه دقیق میزان سرچ)، عدد سرچ شده توسط کاربر برای کلمه سایت بورس را 8000 سرچ در ماه تخمین زده است. اگر ساده تر بگوییم میزان هشت هزار سرچ توسط کاربرن انجام شده که رقم به شدت بالایی است. این عدد نشان میدهد که این حوزه چقدر توسط دیگران جستجو شده و به همین دلیل است که سئو سایت بورسی و کارگزاری معمولا سخت و رقابت در آن به شدت بالا است.

سئوی سایت های کارگزاری

سئو سایت کارگزاری

سئو علمی است که به واسطه آن، سایت های مختلف با کلمات تخصصی حوزه خود در موتور های جستجو دیده میشوند. فرض کنید اگر با کلمه سایت بورس در رتبه ها و نتایج برتر گوگل قرار بگیرید، حتی اگر ۲۰ درصد عدد ۸۰۰۰ به روی لینک شما کلیک کنند به اندازه ۱۶۰۰ نفر ترافیک (تعداد کاربر) وارد سایت شده که عدد به شدت وسوسه کننده و اعجاب آوری است و حجم بالای ثبت نام و آورد سرمایه را از طرف کاربران برای شما و سایتتان در پی دارد.

سئو سایت بورسی یا کارگزاری دقیقا به همین معناست یعنی در کلمات مورد نظر رتبه های برتر را آن خود کنیم.

بخوانید: سئو سایت های تعمیرگاه خودرو

کلمات کلیدی سئوی بورس

کلمات کلیدی سئو سایت های بورسی

مطمئنا حوزه بورس دارای کلمات کلیدی بسیاری است که کارگزاری میخواهد به وسیله آن ها در SERP (نتایج گوگل) دیده شود. از جمله پر سرچ ترین کلمات کلیدی سایت های بورسی میتوان به موارد مهم زیر اشاره کرد، این کلمات برای سئو سایت بورسی بسیار مهم و راه گشا است.

  • سایت بورس کالا : ۲۰۸۰ سرچ در ماه
  • سایت بورس خودرو : ۱۶۰ سرچ در ماه
  • سایت بورس کالا خودرو :  ۱۳۶۰ سرچ در ماه
  • سایت بورس ایران : ۷۲۰ سرچ در ماه
  • تحلیل بورس ایران : ۱۶۰ سرچ در ماه
  • سایت های بورس : ۱۶۰ سرچ در ماه
  • ورود به سایت بورس : ۷۲۰ سرچ در ماه
  • سایت بورس تهران : ۵۶۰ سرچ در ماه
  • بورس : ۱۱۸۴۰۰ سرچ در ماه
  • شاخص بورس : ۲۳۲۰۰ سرچ در ماه
  • کارگزاری : ۵۷۶۰ سرچ در ماه
  • کارگزاری بورس : ۱۶۸۰ سرچ در ماه
  • کارگزاری انلاین : ۲۴۰ سرچ در ماه
کلمات کلیدی بورس

قیمت سئو سایت بورسی

قیمت گذاری در سئو سایت ها با حوزه های مختلف مبتنی بر ۳ فاکتور اساسی است.

تعداد کلمات کلیدی درخواستی
میزان سختی و رقابت کلمات کلیدی درخواستی
میزان رتبه درخواستی از سوی کارفرما

میانگین زمان پروژه های مختلف سئویی از جمله سئو سایت بورسی معمولا بین ۶ ماه تا یکسال است. و برآورد قیمتی این گونه سایت ها بستگی به موارد گفته شده دارد. به صورت کلی اگر میخواهید به رتبه های برتر گوگل در نتایج دست یابید سئو تنها علمی است که میتواند طی مدت زمان کوتاهی علاوه بر شناساندن شما در فضای دیجیتال، به افزایش اعتبار شما کمک کند و در نتیجه باعث شود کاربران بتوانند به شما و حوزه فعالتی شما اعتماد کنند و خواهان دریافت خدمات از شما باشند.